El Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat llança IMPULSA, una iniciativa que converteix els Projectes de Final de Cicle en eines impulsores del petit comerç del barri.
El passat 9, 10 i 11 de maig va tenir lloc la primera presentació de projectes La Salle IMPULSA, una iniciativa del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de La Salle Gràcia que té l’objectiu que el coneixement generat a les aules surti al món real.
El petit comerç és un dels sectors més castigats pel confinament i la pandèmia i, alhora, també és un dels que compta amb menys recursos per pal·liar els efectes d’aquesta crisi sanitària. La Salle IMPULSA neix amb la voluntat de posar un granet de sorra en la millora i desenvolupament dels petits negocis del voltant de l’escola.
Així doncs, aquest any, dins l’assignatura de Projecte de Final de Cicle, l’alumnat ha estat desenvolupant projectes reals, treballant colze a colze amb petits comerços, escoltant les seves necessitats i adaptant-se als seus contextos i requeriments. Han dut a terme campanyes i projectes de diversos àmbits
Tant el procés d’elaboració com el dia de la presentació dels projectes ha estat molt especial, ja que en tot moment van poder comptar amb la col·laboració i feedback de les empreses que han participat en aquest projecte. Escoltant les seves valoracions finals, l’alumnat ha pogut fer balanç, sospesar encerts i errors i, en definitiva, aplicar una mirada professional envers els seus coneixements i metodologia de treball.